Tuesday, 3 April 2012

mynameisnamee? taklah. aku piccioneblu

Reactions: 
assalamualaikum cinta

p/s : semasa menulis entry ni aku masih dalam keadaan separuh sedar. Pertama kali tulis entry 6.30 pagi.


Sama tak muka kitaorang? Ramai yang cakap muka aku dengan muka kak namee sebijik.
Mesti kalau pergi shopping mesti kena serbu dengan rakyat-rakyat Malaysia yang prihatin.


Ekekeke. *gelak sopan jap.


 Jap. Mesti ramai sudah muka macam ni kan.

--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
Fake semata-mata.





sekian.

6 comments:

  1. Replies
    1. nanti usha la blog dye. best. simple tapi menarik :)

      Delete
  2. HAHA...TERKENA...INGAT BEBETUL LA TADI...DAH KAGUM DAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolong lah kagum lelama sikit..ekeke

      Delete
  3. mana dapat gambar jerawat saya seketul kat dagu tu...hehehe :)

    ReplyDelete

dear, terima kasih kerana sudi berkongsi idea, pendapat dan kritikan. jangan lupa follow ye:)

piccioneblu dah besar >.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers