Monday, 27 February 2012

6 perkara tentang LELAKI yang wanita perlu ambil tahu!

Reactions: 
assalamualaikum

Kadang-kadang kita selalu cakap lelaki niey tak reti-reti nak faham perempuan. Tak reti-reti nak layan perempuan dan wanita-wanita di luar sana. Asyik lelaki je yang kena. Aku rasa kadang-kadang perempuan pun susah nak faham akal fikiran lelaki. Kadang-kadang apa yang lelaki fikir 360 darjah berbeza dengan apa yang kaum hawa fikir. Banyak betul kadang-kadang aku niey. Tak sila angguk laju-laju kalau kata-kata aku niey benar-benar belaka!


Apakata wanita-wanita pulak yang cuba untuk memahami kaum adam diluar sana ")
6 perkara tentang LELAKI yang wanita perlu ambil tahu !


1) Kebanyakan lelaki sebenarnya tidak mengetahui perasaan dan kehendak sebenar seorang wanita. Hatta dari mana-mana buku pun mereka tidak dapat belajar kesemuanya tentang perempuan . Maka ajarlah mereka untuk memahami anda ")


2) Lelaki amat lemah dengan air mata perempuan. Sebab itulah air mata dikatakan senjata wanita. Tetapi tolonglah jangan ambil kesempatan atas kelemahan lelaki yang satu ini")


3) Walaupun lelaki sentiasa dikelilingi oleh ramai kawan perempuan tetapi dihatinya tetap ada yang paling istimewa.


4) Apabila satu hubungan terputus, lelaki akan lebih kecewa dari perempuan!


5) Rajuk lelaki kadang-kadang lebih teruk daripada perempuan. 


6) Hati-hati bila berbicara mengenai lelaki lain. Api cemburunya mungkin boleh membakar anda!


Setiap insan ada kelebihan dan kekurangan masing-masing. Apa yang aku fikir, kalau nak pasangan kita memahami kita jadi kita perlulah sekali sekala cuba memahami kehendak mereka. Tak rugi kan. Hubungan pun boleh bertahan lama.

Oke, bye

Sunday, 12 February 2012

selamat pengantin baru =.=

Reactions: 
assalamualaikum..
Pertama aku nak sangat-sangat ucapkan selamat pengantin baru dekat akak aku walaupun sudah sangat-sangat terlambat. Hinggakan baby dah nak keluar pun. Maaflah sis aku baru ghoti buat video. Sebab tu lah aku baru wish. Kau pun patot hargai penat lelah aku buat video untuk kau.
Jangan marah ea. Aku ada letakkan gambar sensored ko sekali. bhahha *ketawa dengan gigih :D
Aku rasa lagu niey sesuai dengan kau jadi aku jadikan lagu niey sebagai background muzik video kau. Ada bantahan? Tak ada boleh dengar lagu niey ea.

RHYTMofLOVE

My head is stuck in the clouds
She begs me to come down
Says, "Boy, quit foolin' around"
I told her, "I love the view from up here
Warm sun and wind in my ear
We'll watch the world from above
As it turns to the rhythm of love"

We may only have tonight
But till the morning sun, you're mine
All mine
Play the music low
And sway to the rhythm of love

My heart beats like a drum
A guitar string to the strum
A beautiful song to be sung
She's got blue eyes deep like the sea
That roll back when she's laughing at me
She rises up like the tide
The moment her lips meet mine

We may only have tonight
But till the morning sun, you're mine
All mine
Play the music low
And sway to the rhythm of love

When the moon is low
We can dance in slow motion
And all your tears will subside
All your tears will dry

And long after I've gone
You'll still be humming along
And I will keep you in my mind
The way you make love so fine

We may only have tonight
But till the morning sun, you're mine
All mine
Play the music low
And sway to the rhythm of love
Play the music low
And sway to the rhythm of love
Yeah, sway to the rhythm of love

bye

piccioneblu dah besar >.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers