Tuesday, 16 August 2011

dessert . . mengancam?

Reactions: 
assalamualaikum..
entry niey aku nak cakap pasal dessert. mesti korang suka makan dessert yang comel2 dan sedap2 tuh kan?
dan aku yakin lagi pasti bukan gegurl jew yang suka desser niey. lelaki gagah perkasa pun boleh jatuh cinta dengan keenakan dessert niey.

mengancam? bukan aku maksudkan yang korang makan dessert niey terus masuk liang lahad. nonono. maksud aku kalau korang tengok jew mesti habis air liur meleleh. tapi tak mustahil kalau korang makan dessert niey banyak2 pun boleh bawa bahaya gak. dah terlebih kolestrol sampai nak bernafas pun tersekat2. lepas tuh mula lah kena strok la, kencing manis la, jantung la. nah! ambik ko. 3 serangkai. bahaya tuh. ingat statement niey

apa2 bahan adalah racun. hanya dos yang betul membezakannya

wah! mentang2lah aku belajar toksikologi kan. so0, kalau korang nak ambik apa2 tuh kena fikir kesan pada masa akan datang. aku tinggalkan korang untuk menikmati dessert niey




































p/s: jangan tengok entry niey di siang hari kerana anda akan membatalkan puasa anda")



3 comments:

dear, terima kasih kerana sudi berkongsi idea, pendapat dan kritikan. jangan lupa follow ye:)

piccioneblu dah besar >.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers